close
以下內容有粗口,慎入!



今日去沙田考UE Oral.........
妖,正一大災難呀pk!!!!!!!!!
原本part 1時都無問題,但去到part2就忍不住想翻檯了
晨早預了和ce是完全兩回事.......
但考完之後真係火滾到立即打電話比同場的朋友大鬧︰
「屌!同我考果三條友好撚乞人憎呀!」
我自問做discussion的經驗都好唔少,
但真係從來未見過咁撚低能的考生!講野完全non-sense!
他們點樣non-sense法?哈~真係幾”好笑”囉
首先,A是一條廢到爆燈的男生....講野窒下窒下,
我完全唔知佢PRESENT時講咩,好辛苦先GET到佢的CENTRAL IDEA............
然後,B是一個把聲好沙好難聽的女仔,
呢條友PRESENT果時廢UP佢的OPINION近20秒.............(呢條友也是我最想豎中指的=.=凸)
再來,C也是一個女仔,講野細聲到暈,但都仲可以接受............
D是我自己~
DISCUSSION的題目是決定一個TRIP,是比中七生考試完輕鬆用的,
要決定去邊、有咩EXCITING的DESTINATION、同埋有咩INTERSTING WAY TO GO THERE
(第三PART是RELATE番PRESENTATION的)

o拿,好笑的野黎啦.......
首先B一開波就搶做leader,我唔夠佢搶,ok,算數,
但搶完之後佢即刻丟個波比我=x=
咁我就話去europe啦,因為good for art student啦
好,跟住白癡廢柴A就話去S.AFRICA(=.=凸)
然後B呢之後就係度一路扮演一個博愛LEADER的角色......= =凸凸凸
話佢GOOD IDEA喎.....................
FUCK啦佢,去南非?有無腦架你,你估你係李嘉誠個女啊?好多錢啊你?
B就扮哂野咁問C有無野講...........哈,你估C講咩?
去.埃.及.呀!!!
呢個時候我已經有想翻檯的感覺....................
1.無人回應過我個IDEA
2.南非、埃及,一個在北一個在南,他們想玩穿越非洲鐵人賽?
3.B真係好撚扮野!="=凸凸
然後我就串哂嘴話,非洲又熱又乾,唔ENJOYABLE喎
之後佢地點應呢?
「我們唔應該享受一個咁舒服的trip..........」
大姐,你而家去玩,
唔係叫妳去熬世界呀.......................................................(默)
然後C仲話帶多D水去同衫就可以應付天氣問題......
如果唔係果時聽到抆,我真係會笑出來........................
咁我笑笑口提高聲音問佢,我地帶得幾多水?
(EXAMINER即刻擔高頭望我啊Orz希望佢唔係覺得我aggrestive=.=)
C已經答唔出啦.....-_-
然後B又彈出來想解圍,咁我講「OK,FORGET IT」
心裡面就諗,妳班人咁鍾意去非洲咪去囉........
跟住就........哇哈哈,呢班人剩係曉去「南非」架咋...........
因為之後要佢地PLAN行程,佢地剩係識講睇野生動物.........(默)
B又死出黎話喎︰「我睇電視見到間好豪華的酒店,我們可以去住一晚......」
阿姐,都係果句,你好多錢咩?
呢個點即刻被我和C聯手BANNED=.=B小朋友仲想死撐話所以剩係住一晚-_-
C就話住旅館好啦,A呢個時候死出黎話要轉題目........(明顯是呢條柴無野講啦)
我等佢講完即刻接話要ADD POINT,話要住一晚野生動物園酒店好過啦
之後先比佢地MOVE ON.........=︿=凸
哈哈,講點去南非呢度仲好笑.........
A柴居然話坐船、仲要坐郵輪去,話係一個CHEAP WAY喎,而且望到海可以RELAX.....
(因為郵輪假期係佢PRESENT的TOPIC佢先講掛?=_=
好心佢聽下人地PRESENT用人地的正POINT啦-_-)
我反駁佢話時間長又貴,
B仲要AGREE佢話係CHEAPER WAY啊............................
呢班人真係食米唔知米價-_-
CHEAPER..........把你打包用船寄去南非就CHEAPER..............=︿=凸凸凸
OK,我咪話去就搭飛機番來先坐船好吧..........
(既然他們不知米價,我不想管了,費事搞到自己變到攻擊性-_-)
然後柴A仲以為我AGREE佢咁,
好開心係度數可以係郵輪到享受咩咩FACILITIES......
我見剩番十幾秒,咪冷冷地串嘴話我們回程好支力啦,玩唔到咁多
佢即時無聲出-_-
我都唔想,但見到條柴沾沾自喜果樣,唔一兜冷水淋埋去對唔住自己
跟住咪TIME IS UP囉

考完諗番先開始懷疑,
呢三條白癡撚樣on(8+1)(8+1)都唔知係咪有心圍攻我=.=凸凸
因為我presentation做得最流暢最好
佢三個見我好似好掂就想夾攻我吧
如果我oral只有D或E,咁.............
我詛咒佢地(尤其是柴A同賤B)不合格!
重考幾多次UE都唔合格!!!

ON THE OTHER HAND,
我希望16號考的GRACE唔好好似我咁遇到D咁的PK SEVEN HEAD囉
祝GRACE好運~
arrow
arrow
    全站熱搜

    chuuling 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()