close

(下文有粗口,不適者請直拉到最後,只看p.s的部分,謝謝)


星期一去了電腦展,因為要去換番星期五買果部爛鬼MP3
老媽也一起去了,因為老媽想買部DC
MP3換到了,但係居然昨晚就掛了=.=
搞到我今日要去柴灣換了部新的-_-希望不要掛了

但係呢個都唔夠我買部相機果時火滾……
部相機是在BENQ買的,型號是DC C520
諗住都叫台灣大牌子,應該唔會差得去邊...
但是我錯了="=凸
屌佢老味,BENQ條SALES正一仆街臭"西"杏加橙兼戇(8+1)(8+1)囉
我老媽比了$1580,只係換了一肚氣
果條仆街SALES,我問佢我屋企部WIN98第一版用唔用得
條八婆就同我講話裝番個DRIVER就用得
咁我就信佢,同阿媽比錢買
諗住執到正野啦,$1580有500萬像、2吋芒,
仲送2張256SD卡,
點知番到屋企果盒入面無DRIVER,上網搵都無...
好啦,咁第二日就打電話去BENQ維修部,
D人就話會即日放個DRIVER上網
我已經搞到媽媽聲,盞在無打電話去問候維修部班友
於是我等,等到夜晚都無囉
我又電話去張單到果個所謂代理商度,比一個無人聽的電話我
叫我打去搵技術支援喎(="=凸FUCK佢老母啦)
到了夜晚我已經為了試其他型號的DRIVER可唔可以用而試到鬧哂粗口
跟手部MP3又掛了,就順便拎埋出去一齊搞
(其實打電話果時我已經覺得BENQ的人敷衍緊我
搞掂部MP3之後就直落旺角BENQ維修部啦
拎住部機上o左去兩次,到下晝收到BENQ的人的回覆
講咩叉?哈哈哈哈= =凸凸凸
屌佢老母,條仆街居然同我講︰
「部機真係用唔到WIN98第一版喎,我地已經查緊邊個比o左個錯誤信息比陳小姐妳……我地公司好重視陳小姐妳個case,一知道o左已經打電話去總台灣果邊總公司問……
其實部機無問題o架,用其他作業系統一樣用到……因為98已經係6、7年前出的,真係太舊啦……」

聽條小姐講到呢度,我已經火滾到爆,即刻出聲打斷佢
我話我屋企得一部電腦就係用window98第一版,而我屋企唔諗住換電腦
如果唔係因為個sales話部機可以係win98用到我就唔會買!
而家咁樣買o左部機返屋企即係無用!

(咁有咩理由要我又浪費幾千銀換部腦去就部相機先?)
條友無聲出o左一陣,跟住先話︰「陳小姐妳咁的情況好特別要研究下……」
(當時我就心諗︰研究你老母,追究邊條仆街有(8+1)用,
部機用唔到就用唔到啦~仆街你老味去死啦)
我聽完剩係話︰「咁我而家可唔可以退貨拎番錢?」
大佬,大拿拿我老母千幾蚊血汗錢,我唔想買部廢物返屋企!/_\凸
條友話︰「我要問番代理商……」

跟住電話入隧道+無咩電,聽唔到

收線之後我又打電話去代理商度要回水, 兼且比我鬧佢講大話叫我買部廢物
接線條友照舊又話遲d覆我,我要佢聽日一定要覆
返到屋企再打了一次比BENQ, 今次係另一條友聽,又叫我留電話遲D覆!
覆覆覆,覆條撚樣咩,我就唔信你班仆街會覆囉
7日內退貨退款?狗屁啦

以上三個電話之後我好火滾,老媽去完街問我搞成點
即時火到對老媽爆哂粗咁滯
然後我上網搵野,搵咩?
好簡單,先去消委會網頁度SEND了查詢講清楚我件事, 問可唔可以投訴兼拎番錢
其實我今日已經去深水土步果邊消委會的諮詢中心問過, 係可以要佢退錢的
因為咁樣係商戶果邊履行唔到責任, 完成唔到我的要求亦無提供番所說的DRIVER比我
不過再SEND去問一次好D
然後準備了購物單據副本以備投訴用
再之後查埋蘋果同東方條投訴HOTLINE
7點果時,終於決定打去東方果邊COMPLAIN
把件事講到清楚,東方話會搵記者幫我跟
我諗我聽日會去埋沙田消委員諮詢中心做投訴的(甜笑)
問丫嘛,拖丫嘛,咁我地一齊搞大佢罷啦
本來佢是但一個如果應承退錢的話我都無咁火滾
但係佢兩邊(BENQ+代理商)都拖我之餘﹐
BENQ果條友仲要話咩追究邊個比錯誤信息, 又話係我作業系統舊?
佢都低能o架,追究到邊個又點?我部DC都係無法子用到;
作業系統舊關妳撚事,為咩要我換部腦就部DC先?
最緊要係我無錢換部腦囉
如果真係用唔到就唔該你地教清楚D員工
唔好人地問就係度亂吹水 "DUM"人買埋D廢物返屋企o黎幫自己做業績!
仲要搞到我一頭煙做到隻狗咁仲要騰o黎騰去
如果一早講話唔用得,我絕對唔會比錢買,最多唔用,
而家就搞到我煩到死仲浪費我老母d血汗錢仲有我d車錢
搞大佢我覺得逼唔到佢負番個責任、下次教番好D員工先囉(冷笑)

最後總結就是——
以後千萬不能在電腦展購物,因為入面的職員同產品全部都係垃圾!= =凸

P.S因為這幾日搞部死DC的事, 所以秘版那邊我晚了整理選項做投票
很抱歉請各位原諒我吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    chuuling 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()