close

如果俾3個願望我,我諗我第一個願望就係親手用槍殺o左我大家姐!= =凸
尸口中月!
邊有人咁撚乞人憎?問佢借部相機做功課o者,
使死咩?係咪借用下都唔得?仆街,我唔係要用電腦交Project,
我都唔撚使問佢借!

仆街杏加橙收皮啦佢!話唔撚比我用係驚我整唔見,
話部機3千幾蚊喎!食屎啦佢正一仆街粉腸,
連生佢養到咁撚大條人渣的老豆老母佢都唔撚借啦!
初初問就話星期六唔借得,咁借星期五啦,都話唔得,
即係擺明點講都唔撚借啦?邊有人渣似佢咁玩人先得?
由細到大條仆街都係咁啦,對街外人就好到不得了,屋企人就當垃圾
自己買的就寶,人地d o野就草!凸
正一仆街杏加橙人渣狗屎垃圾死賤精!
老豆老母細妹使得就使,從來無諗過人地點對佢!
前排用50蚊叫我打字就想使死我,今日叫老母幫佢車o左成日布!
食屎啦佢,次次就係度"dun"屋企人「落搭」,少少恩惠就想使死人?
佢當屋企人係咩?我屋企點會有d咁o既賤人?!

妖佢,咁撚大個人啦,借用一下駛死咩?
如果我有能力我唔撚駛求佢啦!自私自利的死八婆!
學我老豆話齋,「信咩撚教?都無撚用!d死人性格點都改唔到!
呢d咁o既人d自私自利的性格會改?
天"霖"果日咪得囉!

屌那西啦佢條仆街粉腸人渣死八婆,日日咁多人死唔見佢死?
要死就快d啦!= =凸凸凸凸唔好遺害人間!

妖!我真係好撚想同條人渣脫離關係!凸凸凸凸凸凸!

arrow
arrow
    全站熱搜

    chuuling 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()