close

下有粗言






幹你媽的啥三小
班仆街exchange同我死撚開啦= =凸凸凸凸
只要你地唔撚插手個project就一切都會天下太平
咩撚野都唔識學咩撚人讀marketing呀?
做埋d撚野全撚部不知所謂
份proposal問都唔問就改撚哂搞到我地頭都大埋都算
唔撚西知就唔該你班西人問下我地好唔好
整埋份問卷更加不撚知所謂
未讀過mr就唔該咪懶醒插手份questionnaire design
仲要以為自己做好撚多野
最後d問卷咪又係全部我地3個做撚哂!死仆街杏加橙!
下星期三present前一個星期五先開會
role play就連script都唔撚寫
幹你媽的咩尻野事先呀而家諗住打天才波唔該你班野諗下你地有無料先!
屌!班仆街杏加橙同我死撚番去啦!
peer evaluation我唔peer死佢班仆街我跟佢姓!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
凸凸凸凸凸凸凸凸凸凸凸凸

arrow
arrow
    全站熱搜

    chuuling 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()