close
--------------------------------------慎入!-----------------------------------------------------------















屌你老母仆街撼家剷你啦,正一仆街仔,人做男人你做男人做撚到你咁撚小氣既?
得罪你一次唔撚駛死既,玩偷拍玩唱衰咪算囉,姑娘我唔同你計較,你鍾意寫足十八代我都唔會理你,
但d「西」人要夠膽寫就要夠膽比人睇,學人鬼鬼祟祟玩xanga block user?
屌!摺埋啦你條撼家剷!
好啦,而家有人唔抵得hack撚爆你xanga啦你就咩屎都推落我到仲話我唔成熟?
仆街仔,用撚下你果腦啦,你估個個好撚似你咁得閒寫是寫非係度鬼鬼祟祟唱人咩?
姑娘我做野光明正大,要唱衰你個「西」人我就光明正大唱,
唔會鬼鬼祟祟Hack人account既!
你個仆街成日精蟲上腦發撚哂d春夢發夢同阿sa / 薛「西」琪拍拖,用撚下腦啦,
癩蛤蟆想食天鵝肉,又唔撚知自己"6+1"到爆,想搵女朋友?下世啦!
唱我都算啦,仲小小野就係度唱Ingrd(靚女),話人地貪你疊紙拎走左,
男子漢大丈夫幾張紙咪豪比人地女仔囉,咁小野就話人地又貪心又心地唔好點點點,
又寫人地真名又寫人地手機,爆哂人地d野出黎,
今次比人Hack睇怕都係你條撼家拎得罪人多稱呼人少啦!
你d咁既人有咩資格話我係你認識最胖最心地唔好既女仔?
我先覺得你條on "8+1" pk撼家剷係我認識既人入面最小氣最低撚能最心地差最氣度狹窄既!你連女人都比唔上呀!
唔好撚讀大學啦,去泰國變性做人妖啦你!仆街!
arrow
arrow
    全站熱搜

    chuuling 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()