不想說話......
虛偽的人.....我討厭這些人......以後也不想理他們......連星期四的re-u我現在也想不去了.....
怕看到那些虛偽的臉孔會吐出來.........
心淡了...........
表面說著不介意不介意......後頭就在說我的是非.....
看到某些人的朋友寫的東西.....心裡直插谷底.......
僅有的好感消失殆盡......
說什麼︰
之後上Lab印野.........遇上世紀第一惡女.........未見過一個咁XX o既XX........枉你仲係一個女仔...........比之前見過o既衰人更衰.........勁自我囉佢,好似全世界得佢一個,要全世界就晒佢........最衰自己冇留意"內有惡女"呢四個字..........痴線的.......要我地兩個等佢一個人Print野都算數........我地print緊野,佢攝埋黎印野,搞到我地印錯左,跟住仲要鬧我地........我同Noel都勁不滿囉.........怕左佢,唔印啦,俾佢印到夠.......同Noel各自返屋企印/擇日再印算數........果然心地唔好,連個樣都差D.........呢位就係我當日話污辱左"Michelle"呢個靚名o既人........去死吧..........搞到我爆晒粗咁.........呢D人deserve呢D粗口的........」

從他們有意無意排擠我開始......我對這些人的好感一路下沉........
直到剛才終於立定志向決心支持阿mep的一支莊.......那些偽人搞的莊我不要支持.........
哪怕被那些人指責我連groupmate也不支持.....
這條叛逆的路我走定了.......
在ISS內我的勢力很少.....可是我只想盡自己一點點的力量去幫阿MEP.........
可能我同阿MEP只係泛泛之交.........
但比起那些虛偽做作的人........我寧願支持MEP、進、Belia、Helen、包組成既一支莊......
至少他們給我的是真誠的笑.........

很同意Grace在皮寨的簽名檔.........
大學人情薄如紙,一戥即穿

最近在xanga出沒比較多......幸好還有這兒讓我透氣......
說一些我的xanga通哂天後不可以再說的話........
以後應該會回來這邊吧.......
xanga那邊實在很多說話不可以說...

arrow
arrow
    全站熱搜

    chuuling 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()