close
電腦的上網因事而掛點了...
難得可以在學校用電腦,所以一次過打幾篇日記好了...

這幾星期都不是很愉快...
先是班上調位搞出的風波...
由於阿四不滿鄰座的關係而令班主任決定調位...
結果將我塞到某八婆旁邊...條八婆見我一坐埋去就彈開咁樣
令我的自尊強烈受傷...
結果忍了足足年半對7A這班人的委屈當堂爆發...
係我升中四以來第一次係學校喊到咁慘...
結果就是MISS將我同阿四的位置換走...
但係依家每個月調一次位的做法只是令我覺得不斷將滿意的人拆散去重組一堆不滿的人坐埋一齊...
寫週記同MISS反映的結果是我被MISS寫了一堆野鬧...
話我要同人地諗下............
我要同人地諗下咁人地有無呢?
我係呢班只是不斷被人排擠,不斷被侮辱...
我可以同自己講我同佢地唔係做人世...
但我無辦法同自己講要自己放低自尊去做這些人隻狗
我寧願做餓死山上的而不做接受嗟來食的人...
仲有我而家越來越唔鍾意MISS...
深深覺得自己越來越似塞爾維亞而MISS就係壓迫的奧地利...
我仲要無俄國撐腰啊XD遲早找黑手黨刺殺奧地利XDDDDD
佢地玩啦啦隊比賽問邊個唔玩我第一個舉高對手
對佢地搞d死人野我一d興趣都無啊sorry
但憑著偏心分居然讓他們在週五運動會上勝出了Orz

星期五運動會時又遇著一班正pk的中二生
激到身為服務生leader的我很想"拿"張椅子兜頭車爆佢地果個死人頭
加埋又要處理某師妹的情緒...
總之就是一個字︰亂....................................

再來就是上星期六整爛了眼鏡結果搞到去唔到POLY同BU的O DAY...
有d可惜啦,不過我的志願唔算好多係入面-_-"
反而剛剛的星期六去了CITY U的O DAY之後
很心動很想讀CITY的MARKETING/E-COMMERCE...
而且也想讀CREATIVE MEDIA...
問題是總覺得CM系頗需要藝術才華+電腦技術
但我剛好兩者皆缺Orz
MARKETING/E-COMMERCE都好想入
但band A只有三個位而兩個系都要band A啊Orz
目前考慮把POLY旅遊管理同BU歷史塞去BAND B
GRM位置不變,把MARKETING/E-COMMERCE調上去...
不過一切都係想-___________-
實情係考出來沒有至少1C1D+中英合格就說什麼都是廢的
如果考不到1B1C+中英合格的話
會把GRM調去BAND B/C而把BU歷史調去BAND A
實際個個系都BAND A先會INTERVIEW真他媽的麻煩啊..........
仲有要放5~7個非DEGREE的課程真叫人頭痛...
難道中/英是但一科不合格就要把ASSO./HD擺去BAND A?Orz

總之就好多事情煩...
這幾星期深深覺得自己抑鬱症遲早發作...
睇埋幾時跳樓死罷啦...
arrow
arrow
    全站熱搜

    chuuling 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()